Jak przebiega proces realizacji Twojego zamówienia

Jak przebiega proces Twojego zamówienia w sklepie online?

 

Przeglądając strony z naszymi ofertami, trafiłaś na wymarzoną kreację i złożyłaś zamówienie.

Dokonałaś fantastycznego wyboru! Dziękujemy Ci za wybór naszego sklepu.

Poznaj etapy jakie będą po sobie następowały przy realizacji Twojego zamówienia.

 

Jeszcze jedna ważna informacja:

Z chwilą złożenia zamówienia podałaś nam swoje dane adresowe i kontaktowe oraz wybrałaś opcję płatności i wysyłki.

Już na tym etapie chcemy Cię zapewnić, że wszystkie dane wrażliwe jakie zostawiasz w naszym sklepie są chronione certyfikatami bezpieczeństwa  postępujemy zgodnie z polityką prywatności, więc możesz być spokojna – nikomu ich nie udostępniamy oraz nie będziemy Cię zasypywać niechcianymi wiadomościami.

 

Etapy realizacji zamówienia:

I ETAP                                                           

Po złożonym zamówieniu otrzymasz od nas pierwszą wiadomość z adresu bok@lakey.pl z potwierdzeniem jego złożenia. Warto dodać ten adres do książki kontaktów swojej poczty, aby uchronić się przed wpadaniem naszych wiadomości do Spamu.

W zależności od wybranej formy płatności – możesz otrzymać również informację od swojego operatora płatności elektronicznych, iż dokonałaś płatności za złożone zamówienie.

W przypadku wpłaty bezpośrednio na nasze konto lub wybierając opcję wysyłki za pobraniem – takiego potwierdzenia nie otrzymujesz.

W ciągu 24h od złożenia zamówienia otrzymasz od nas wiadomość z prośbą o podanie swoich wymiarów sylwetki.

Uprzedzając Twoje pytanie – czemu o to prosimy?

Wiedz proszę, że dbając o Twoje zadowolenie i chęć zmniejszenia ryzyka źle dobranego rozmiaru w zakupach na odległość, oferujemy bezpłatną usługę sprawdzenia poprawności wybranego rozmiaru.

Jak to wygląda w praktyce?

Otrzymasz wiadomość z prośbą o podanie swoich wymiarów wraz z dokładną instrukcją, jak dokonać pomiaru. Nie martw się – jest to banalnie proste. Będziesz do tego potrzebowała tylko centymetra. Następnie odsyłasz nam swoje wymiary. Sprawdzimy je w oparciu o tabelę rozmiarów oraz techniczne wytyczne dla wybranej przez Ciebie sukienki lub kombinezonu. Efektem analizy wymiarów jest wiadomość w której możesz przeczytać, że :

  •  Prawidłowo wybrałaś rozmiar i zamówienie przekazujemy do realizacji,
  •  Rozmiar został błędnie określony, proponujemy zmianę rozmiaru – czekamy na Twoją decyzję,
  •  Wybrana przez Ciebie kreacja nie będzie pasowała w rozmiarze standardowym i koniecznością będzie indywidualne dopasowanie ( czyli propozycja przygotowania odzieży na Twoje wymiary) – czekamy na Twoją decyzję.

 

II ETAP

Zamówienie zostaje przekazane do realizacji.

  • Przy rozmiarach standardowych (na tym etapie otrzymasz informację na swoją skrzynkę – Twoje zamówienie zmieniło status ( w realizacji - kompletowanie zamówienia), zamówienie kierowane jest do magazynu lub na pracownię w zależności od dostępności wybranego modelu ( w zamówieniu podajemy czas realizacji, który od tej chwili zaczyna swój bieg).

 

·         Przy zamówieniach indywidualnych (Na tym etapie otrzymasz informację na swoją skrzynkę – Twoje zamówienie zmieniło status ( w realizacji z usługami dodatkowymi) – szytych z dopasowaniem do Twoich wymiarów, zamówienie przekazywane jest na pracownię.

 

Tu nasze ekspertki wykrajają na krojowni i dopasowują do Twoich wymiarów wybraną sukienkę lub kombinezon. Następnie zamówienie kierowane jest na szwalnie, gdzie wszystkie elementy są łączone w całość i wykańczane.

Kolejny przystanek to dział kontroli jakości, gdzie produkt sprawdzany jest pod względem jakości i zgodności ze złożonym zamówieniem, następnie zamówienie przekazywane jest do działu wysyłek. 

Na tym etapie otrzymasz informację na swoją skrzynkę – Twoje zamówienie zmieniło status – Gotowe do wysłania.

 

III ETAP 

Zamówienie zostaje spakowane i nadane zgodnie z Twoim wyborem, o czym zostaniesz poinformowana– Twoje zamówienie zmieniło status ( Wysłane).

Paczki z reguły są dostarczane w ramach usług kurierskich na terenie Polski w ciągu 24-48h. Przesyłki międzynarodowe realizowane są za pośrednictwem poczty polskiej w terminach zgodnych ze swoim regulaminem świadczenia usług transportowych.

Sprawdź na tym etapie swoją skrzynkę – powinno pojawić się powiadomienie z firmy kurierskiej z numerem paczki i linkiem do śledzenia przesyłki < opcja wyłącznie dostępna  dla przesyłek krajowych>

Przesyłki kurierskie wysyłane są w dni robocze do godziny 19.00.

Ostatnia widomość dotycząca realizacji Twojego zamówienia to– Twoje zamówienie zmieniło status na Zakończone, gdzie podziękujemy Tobie za złożenie u nas zamówienia i poprosimy Cię o wystawienie opinii i recenzji na jednym z dwóch portali na naszym profilu Facebooka lub Google.

 

Moja Droga, wiesz już jak wygląda cały proces złożenia zamówienia, czas to teraz przetestować w praktyce – zapraszam Cię do złożenia już teraz Twojego zamówienia. W razie pytań skorzystaj z formularza kontaktu .

Zadzwoń Napisz